شرایط گارانتی ۶ ماهه ، ۱۲ ماهه

  • حداکثر زمان ارائه سرویس و خدمات از تاریخ خرید به مدت مکتوب در فاکتور می باشد. تاریخ خرید محصول روی فاکتور خرید درج شده است.
  • ارائه دستگاه جایگزین برای مواردی که خدمات بیش از دو هفته به طول انجامد.
  • خدمات رایگان فقط شامل تعمیر و سرویس بوده و در صورت نیاز به تعویض قطعه ، هزینه ای مستقل دریافت خواهد شد.
  • برای دریافت خدمات گارانتی نیاز به فاکتور خرید می باشد. بدیهی است در زمان مراجعه ارائه فاکتور خرید و یا کارت خدمات الزامی است.
  • ارائه خدمات ، سرویس و تعمیرات فقط در محل واحد فنی ما امکان پذیر است.
  • کارت خدمات و یا فاکتور خرید ، بدون تاریخ فاقد اعتبار می باشد.
  • در مورد اسپیکر مانیتور : خدمات فقط برای امپلیفایر و مدار الکترونیکی قابل انجام است و یونیت های توئیتر و ووفر شامل گارانتی نمی باشند.
  • در مورد میدی کیبورد : مشکلات فیزیکی و عدم عملکرد درست کلاویه ها به مرور زمان شامل گارانتی نمی شود.
  • در مورد میکروفون : شرایط گارانتی فقط ۷ روز مهلت تست می باشد و بعد از آن هیچگونه خدماتی عرضه نمی گردد.
  • در مورد کارت های فایروایر : شرایط گارانتی فقط یک هفته تست می باشد و بعد از آن هیچگونه خدماتی عرضه نمی گردد.

شرایط لغو گارانتی

  • صدمات و معایب ناشی از ضربه ، تماس و یا نفوذ آب و مایعات شیمیایی ، آتش یا حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، حوادث طبیعی.
  • استفاده نادرست از دستگاه از قبیل رعایت نکردن دستورالعملهای موجود در دفترچه راهنما یا اتصال غلط جهت ارتباط با سایر دستگاه ها.
  • استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار با دستگاه ، نصب یا به روز رسانی (اشتباه) هرنوع فایل ، نرم افزار ، برنامه
  • تمیز نمودن جکها و بدنه دستگاه از طریق مایعات غیر استاندارد.
  • هرگونه تعمیر و دستکاری کالا توسط مهندسین و عواملی، به غیر از متخصصین افق استور